2015 m. gruodžio 16 d., trečiadienis

Kalėdų senelis slapukas 2015

Mane dažnai suerzindavo frazė, kad Kalėdos - stebuklų metas. Visada galvodavau, kad to "stebuklo" turi tiek, kiek pats pasistengi susikurti, bet po šių metų "Kalėdų senelio slapuko" galvoju, kad visgi būna tų likimo pokštų :)
Pernai savo dovaną siunčiau Vilmai iš Kulinarijos laboratorija.  Labai džiaugiausi burtais, nes tai vienas pirmųjų tinklaraščių, kuriuos pradėjau skaityti. Nesulaukusi jokio įrašo bloge ir "Facebook" paskyroje šiek tiek nerimavau, ar Vilma gavo sveiką siųstą lėkštę. O šiemet išsižiojau iš nuostabos pamačiusi, kad burtų traukimas taip susidėliojo, jog šįkart Vilma siunčia dovanėlę man! Argi ne stebuklas? Pasirodo Vilma man dėkojo LT maisto blogerių grupėje, apie kurią tik iš jos sužinojau ir dabar bandau prisijungti. Likimas pradangino jos padėką mano bloge, bet padovonojo trečią galimybę! Sužinojau, kad Vilma išbandė silkę su džiovintais baravykais, o dukrytė puikiai įvertino saldainius :) 
O aš pati iš Vilmos gavau nuostabų languotą pirkinių krepšį. Manasis kaip tik skaičiavo paskutines gyvenimo dienas, tad dovana gauta pačiu laiku ir puikiai tinka prie mano naujosios rankinės :) Labai skaniai suvalgėme migdolus su spanguolių ir sezamų glaistu. Ragavo net mano mažasis, nors šiaip riešutams jis neprijaučia. O arbatos šaukštelius, kurių gavau visus tris (man ir mano dviems vyrams :) pasitaupysiu tam stabtelėjimui prieš šventes, kai sekmadienį visi kartu kepsime meduolius. 
Dar kartą tariu nuoširdų AČIŪ organizatorei Viktorijai iš Receptų medis ir manajam "Kalėdų seneliui slapukui", su kuriuo per "Facebooką" atsekėme daug neįtikėtinų faktų ir net sutarėme eiti išgerti kavos :)
Jaukių švenčių visiems!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą